GEGAMBAR RANDOM

Belek punya belek,tiba-tiba nampak pulak Picasa Album.rupa-rupanya gambar dolu-dolu tu ada lagik.ingatkan dah terdelete sama.actually aku pernah delete semua post dalam blog aku sebab takut kantoi dengan pemilik nama manusia yang bernama manusia.padahal bukan ape pun.biar je la kan.takkan la boleh kena saman kalau nama dia ada kat blog aku.lagipun bukan dia sorang pemilik nama tu kot.even aku belum pernah lagi la jumpa orang yang sama nama dengan dia.dia saje satu-satunya.wallaweh!ni dah terlajak ni.so enjoy je la dengan pic yang sebesar setem lima ploh sen tu.hmmm..aku menyesal sebenarnya delete posts dulu especially lepas laptop lama yang dah macam album digital tu dikebas si monyet saka tu.oooppss!

bila agaknya Daniel Henney mau turun dari bulan ni

erm..bajet model spek reben la tu.hahah

with adik@putri ramadhani.bukan adik nia ramadhani eh.emm time ni kat PICC - dinner fac

ni namanya Patricia Daut.adik beradik tipu dengan Andrea Fonseka.heehee

wah!tiba-tiba rasa mau balik jb.ABC Kampung Melayu Majidi ni memang terbaikkk!belum pernah aku jumpa yang sesedap ni waima kat Midvalley tu

tension sebab mikio assignment yang tak reti-reti nak duk diam.jerawat pun makin giat beranak pinak menambah zuriat.haih

S.E.K.I.A.N