Manusia paling bahagia

Saat kau melangkah ke hadapan, berhenti dan menoleh ke arah aku
Akulah manusia paling bahagia
Ketika dalam ramai, melihat kau berdiri di antara mereka
Akulah manusia paling bahagia
Melihat kau mengukir senyuman dan ketawa bersama mereka
Akulah manusia paling bahagia
Bila sedar dari mimpi akan kau
Akulah manusia paling bahagia
Bila melihat kau bahagia
Akulah manusia paling bahagia
Kau aku andaikan seperti layang-layang yang terbang megah di dada langit
Aku hanya dapat melihat dari kejauhan,
Tak dapat aku sentuh
Tak dapat aku dekati
Di sebalik kebebasan kau terbang ke sana  sini
Aku tahu ada benang yang tersimpul rapi
Benang yang mengikat kau
Benang yang tak akan membiarkan kau terbang tanpa adanya dia
Untuk itu
Biarkan saja aku berdiri di sini
Melihat kau dari jauh
Kerana itupun dapat menjadikan aku
Manusia paling bahagia

#Wallaweh!!!! Aisya Sofea in the making? Heh!