LUPA DIRI

Memandangkan aku sedang menikmati gap next papers yang agak melampau lamanya, so hati dan diri ini menjadi alpa, leka, lalai dan lupa. 13 hari ku rasakan seperti 13 bulan dan dengan itu aku semakin menjauh dengan buku Industrial Relation dan juga Operations Management. My my my! Sesungguhnya aku di ambang peperangan ini! Sejak Jumaat minggu lepas sampai la hari ini (Selasa) aku langsung tak study, sebaliknya menonton Twilight lagi dan lagi dan lagi. Gilo apo?

Kerana itulah aku bertekad untuk kembali meneruskan perjuangan demi menghadapi dua papers yang bakal tiba iaitu pada Rabu dan Khamis minggu depan. So apa yang aku buat untuk memulakan perjuangan ini?

TADAAAA!



Burger Carls Jr. Ngahahaha! Bukan senang woo nak kembali berteleku menghadap buku selepas sekian lama aku menelaah cerita Twilight tu. Haish, kalaulah exam minggu depan berkenaan Twilight @ Edward Cullen, kan ke sonang hidup aku??!

Aha ha ha! Bukan Burger saje, aku juga berjaya menonton wayang, cerita Hisss...... 


(nasib baik aku tak makan burger sebelum tengok cerita ni!)
 .......dan menikmati se'slice kek di Secret Recipe dan secawan Camomile Tea. Gila, memang gila! di sebalik muslihat nak kurangkan tension, masalah over makan pulak menjelang. Adoi, tak pe tak pe, aku berjanji untuk mula berdiet study tepat jam 9 malam ni! Yups! aku bertekad dan akan berusaha sepenuh hati. Hehehe!

p/s: harap-harap umpan dan taktik untuk menggoda diri sendiri supaya study ni berjayalah hendaknya. amin! :)