ASMARA


 Baru selesai menonton drama Asmara kat TV3


honestly,drama ni membuatkan aku tak sabar-sabar menunggu episod seterusnya.kalau ada jual DVD,sanggup aku spend.maybe sebab heronya yang very not bad (sebab macam chinese look gitu.heheh).

well biasa la,perempuan kalau minat kat sesuatu,salah satu sebabnya kan lelaki.contohnya bola sepak.david beckham dan cristiano ronaldo adalah dua nama yang besar dalam otak perempuan bila sebut pasal bola sepak terajang.
bila dah habis nonton tadi mula la fikir tentang assignment.

assignment,assignment jugak.tapi hiburan mesti ada

hampeh!assignment masih tak banyak progressnya.tapi the good news was-dah dapat companies for interview.and the bad news pulak,tadi time Operation Management class,MPJBT called and the rep said that tempat dah penuh.so now i have another 7 companies to wait for their response,hopefully.

tadi jugak about 40 of us went to Karangkraf Sdn Bhd at Shah Alam.boleh pulak sesat woh.pusing roundabout for the 2nd baru lah sampai.guess who i saw? 
-
-
-
-
-
-
-
STACY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
she was preparing herself for the photoshoot.actually aku tak de la excited macam tu tadi pasal aku tak minat dia.so tengok gitu-gitu pastu biar je la kan.lain la kalau aku nampak tu Tengku Azura ke,Fadzlun Abas ke,Nasha Aziz ke,Amber Chia ke,barulah boleh capai tahap jakun kan.pendek kata yang stok tinggi-tinggi tu la yang aku suka pasal aku ni kan tak tinggi.so bila nampak yang tinggi-tinggi tu agak excited la jugak berbanding dengan yang tinggi ala-ala aku ni.plus,aku kan nak jadi model atau stewardess.tapi family aku punya culture bukan camtu sejak aku lahir.so minat je la yang tinggal.the end.

p/s:kalau aku teruskan minat aku tu,mesti aku boleh pakai low-cut jeans & cardigan dengan lebih bangganya.haha.