CONVERSATION: LILIAN

I am currently curi tulang in this cold office. Wah, such a damn straight forward confession huh?

(spelling changed due to violation of language issue. Ngahaha!)

Lilian : Babe, aku dah gemuk. Lengan dah besar, berat mesti dah naik.. Adess...

Me: Aih? Baru balik kot? Lain la aku. Dua malam mengadap kek Secret Recipe. Keh keh keh!

Lilian : Memang dah besar dari duduk sana. Baru perasan depan cermin ni.. Hek hek hek!

Me : Wohoo.. Tak apa, ko tunang lama lagi kan? :P

Lilian : Ha? Apa yang merepek ni? Sapa tunang? Aish, gila apa?


Me : Ko la. Tunang lama lagi, so it's not a big issue, i guess.

Hehe!

p/s: Selamat bertunang buat tiga kawan saya yang berada di Kedah, Pahang dan Perak. So sorry aku tak dapat attend. Anyway, korang dijemput ke majlis aku sooooooooooooooooooooooooon ye. :)