CERITA DIA

Aku
Kalau dah suka sesuatu benda tu
Aii susah beno nak melupakannya
Itu sajalah yang aku akan hadap bila-bila aku free

Macam juga lagu ni
Dulu aku anti betul
First sebab encik vokalis tu dok terjerit-jerit demi nak menyampaikan lagu tu dengan baiklah katanya
Dengan kata lain
Nak menjiwai lagu tu sendiri
Kedua sebab tiba-tiba ada pulak suara perempuan kat hujung-hujung lagu tu
Bila difikir balik
Apalah salah si perempuan tu pada aku sampai aku nak 'menyampah' pulak dengan dia
Tapi bila dengar banyak kali
Dek radio yang suka ulaaaaang je
Lama-lama jadi suka pulak
So kesimpulannya
Jangan sembarangan anti / tak suka pada sesuatu perkara
Sebab ada kemungkinan akan rasa sebaliknya satu hari nanti
Hahah, apa aku merepek ni
Ok lah
Demi rasa suka pada lagu ini
Maka elok dipampang di wilayah ini
Supaya boleh aku dengar hari-hari!

Taraa....!

CERITA DIA

 
 
Sempurna
Cerita yang tak sempurna
Apakah alasannya
Siapakah di hatinya
Bahasaku
Mungkin tidak seindah
Lafaz kata pujangga
Namun ku bersumpah
Rela ku tunggu jawapanmu
Masihkah aku ada di hatimu
Saat ini
Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku tak bernyawa lagi
Sampai nanti
Rela ku tunggu jawapanmu
Masihkah aku ada di hatimu
Saat ini
Biar tubuhku kan terpaku
Biar jasadku tak bernyawa lagi
Saat ini
Rela ku tunggu jawapanmu
Masihkah aku ada di hatimu
Saat ini…
Kredit : SINILAH!