LAPAR!

lapooonyerr!

it's almost 11.15 p.m tapi mulut aku sentiasa mahu mahu dan mahu mengunyah! aduh, kenapa ah? apa sudah berlaku? perut pun menyokong si mulut dengan berteriak "lapar lapar lapaaaaar!!" (maybe dah masuk fasa minggu 3 kooot!).


haish, kalau kat rumah boleh la selongkar dapur mak. ala-ala explorace gitu. nak lagi dahsyat - treasure hunt. tapi versi makanan untuk si kebulur nih! udoh le peti ais tak dok. so, apa lagi. singkap la segala laci: menengok apa khazanah yang boleh aku sumbat dalam mulut ke perut ni. 


ahha, apa yang berjaya aku jumpa? 


jeng

jeng

jeng

-
-
-
-
taraaaaaaaaaaaaaaa!

Honey Nestum.
walaupun aku craving for food memalam buta ni. tapi masih ada kesedaran tentang
diet eh. lol!

Makanan baby tua yang bujang. sigh~

p/s: bila la drumstick aku ni mau mengecil!

Quote of the day:  
"mulut mahu mengunyah, hati diamuk resah, jiwa semakin parah, tapi aku tak suka marah!"