STUPIDITY OF BLOODY HELL

Genap sudah satu minggu kesialan kemalangan dan kecelakaan itu berlaku. tapi mustahil untuk aku lupakan. aku tak berani sumpah. tapi yang pastinya:
sampai mati pun aku tak akan lupa, aku tak akan maafkan aku tak akan halalkan setiap apa yang berlaku!
kelihatan macam dendam
hell, yeah! memang aku dendam!

hak milik diceroboh, dirompak, disamun, dicuri, disentuh
- siapa tak dendam?
mak abah terpaksa bersusah payah kerana kejadian tu
- siapa tak dendam?
mak abah susah hati bila fikirkan nasib aku, keselamatan aku 
- siapa tak dendam?


well, aku tak ada kuasa. aku hanya mampu sabar, simpan dalam hati

aku ketawa
tapi dalam hati aku tak ada sapa tau
tak ada sapa tau betapa harunya hidup aku

bila semua assignments, notes aku lesap macam tu aje
kau tahu tak ni final semester aku?
semua yang ada dalam laptop tu adalah sebahagian daripada penentu masa depan aku?!

tak!!
kau tak tahu
malah kau bodoh
sebab tu kau tak tahu hormat privacy orang!!

aku maki, sumpah seranah
tapi tak mungkin segala benda tu akan balik pada aku

aku menangis
tapi tak mungkin akan timbulkan belas kasihan di hati si kau stupid!

seumur hidup aku
tak pernah mak abah ajar aku sumpah seranah orang
aku ikut!
tak pernah mak abah ajar aku maki hamun orang
aku patuh!

tapi dengan apa yang kau buat ni
wajar ke aku terus senyum bertenang setiap masa?

aku tak harap kau menyesal
tapi aku nak kau tau
Tuhan tu Maha Adil

memang kau berjaya laksanakan misi bodoh kau tu
mungkin kau enjoy
kau senang lenang
kau kaya raya
kau bangga dengan hasil kreativiti kau tu
tapi satu masa nanti
kau akan rasa lebih teruk daripada apa yang aku rasa!

sampai bila-bila pun aku tak akan maafkan!

laluan orang tak ada iman

sebab printer itu besar, maka ianya masih di situ

the reality that i saw when i was arrived
short cut for the wise  - STUPID!


THE LOST:
  1. laptop + charger
  2. mouse
  3. earphone
  4. thumbdrive
  5. usb broadband
  6. 12 passport sized photo + CD